Subject: RE: Kiri
From: Värner Lootsmann <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 12:35:25 +0200

Tere, hr. Viktor Kisseljov!

Tänan meeldiva ja vajaliku informatsiooni eest, mis kevade saabudes 
oluliselt lahendab liiklejate turvalisust nimetatud ristmikul. Loksa linn 
jääb jätkuvalt ootama Transpordiameti võimalusi Loksa linna peatänava 
(Tallinna tänav) ja Rohuaia tänava ülekäiguradade kohtvalgustuse ehitamiseks 
veel 2025 aastal, et tagada nende tänavate ääres asuvate Gümnaasiumi, 
Muusikakooli, Noortekeskuse , Spordikeskuse ja Kultuurikeskuse laste ja 
külastajate maksimaalne turvalisus ka pimedal ajal.

Tänudega,

Värner Lootsmann

Linnapea

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 4, 2025 10:27 AM
To: Värner Lootsmann <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigiteede 85 Liiapeksi-Loksa tee ja 11283 Loksa-Hara tee ristmiku 
ehitustööd

Registreerimise kuupäev: 04.02.2025

Registreerimise number: 8-1/25-011/1952-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.